Veelgestelde vragen

1. Wat houdt de RUG-actie in?
Bezoekers van de open dag van de RUG kunnen op de betreffende dag gratis gebruik maken van de bussen binnen de stad Groningen incl. de bussen vanaf P+R Hoogkerk en P+R Haren/A28.

2. Voor wie is deze actie?
De actie is bedoeld voor bezoekers van de open dag van de RUG.

3. Hoe maak ik gebruik van het aanbod?
Vraag de Dagkaart aan, print hem uit en toon de Dagkaart + je geldige legitimatiebewijs aan de chauffeur.

4. Ik heb de kaart aangevraagd, maar ontvang geen e-mail.
Soms gebeurt het dat het bericht in je SPAM-box terecht komt, dus kijk je SPAM-box na. Helaas geven @hotmail.com of @gmail.com vaak problemen. Als je de mogelijkheid hebt, kies dan een e-mailadres van een andere provider. Of stuur voor vragen een e-mail naar studiekiezers@rug.nl.

5. Tot wanneer kan ik een kaart aanvragen?
Je kunt een kaart aanvragen tot op de datum van de open dag, maar als er iets mis gaat en je bijv. de e-mail niet krijgt, is er geen garantie dat dat nog op de laatste dag verholpen kan worden. Tip: vraag je kaart op tijd aan!

6. Van welke bussen kan ik gebruik maken?
Je kunt gebruik maken van alle bussen binnen de stad Groningen incl. de bussen vanaf P+R Hoogkerk en P+R Haren/A28.

7. Welke bus moet ik nemen?
Zie voor meer informatie over de busverbindingen naar de verschillende locaties de informatiefolder over de open dag, te downloaden via www.rug.nl/opendag.

8. Geldt de actie ook als ik de auto parkeer bij een P+R terrein in en rond Groningen?
Ja, je kunt gebruik maken van de bussen vanaf de verschillende P+R terreinen incl. P+R Hoogkerk en P+R Haren/A28, maar NIET op P+R Euroborg.

9. Ik heb vertraging gehad tijdens de reis, of mijn bus kwam niet opdagen. Wat kan ik dan doen?
Je kunt contact opnemen met klantenservice Qbuzz op 0900 728 99 65 (lokaal tarief).

10. Ik ben mijn bagage vergeten in de bus. Waar kan ik terecht?
Je kunt contact opnemen met klantenservice Qbuzz op 0900 728 99 65 (lokaal tarief).